Vill ni också ha en inspirerande arbetsmiljö?

Få din 7-stegs checklista för återkomst till kontoret

Välkommen till
Jentzen Arkitektkontor!

Att driva företag kan vara en av de mest spännande och utmanande resorna man kan göra. För att fortsätta växa är det viktigt att investera i sina medarbetare och kunder och ge dem de bästa förutsättningar de kan få. Ett exempel på detta är genom effektiva och inspirerande miljöer. I dessa tider mer än någonsin.

Ju mer ni fokuserar på utveckling och uppmuntran desto mer får ni tillbaka. Hur kan era lokaler anpassas för att stimulera och stödja de nya förutsättningarna för arbetsmiljön och era medarbetare?

Jentzen Arkitektkontor älskar att hjälpa företag stärka sina verksamheter och varumärken med hjälp av genomarbetad inredning för t.ex. kontor och arbetsplatser och är glad att få hjälpa er på vägen att inreda och skapa ert framtida kontor och arbetsplats.

Kristina Jentzen, ägare och inredningsarkitekt, arkitekt SIR

Stockholm och Söderort

Inredningstjänster

Behovsanalys företag

För att hitta det som just ni behöver och vill ha görs en gedigen behovsanalys. 

Detta ligger sedan till grund för det fortsatta arbetet och kompletteras under resans gång. 

Projektering företag

Hela ert projekt tas om hand från början till slut i både helhet och detaljer. 

Det kan innehålla t.ex. koncept, färgsättning, möbler, planer, belysning, textilier, ergonomi och akustik.

Specialinredning företag

För att få till det där unika kan delar av er inredning specialritas och specialtillverkas. 

Det kan göra pricken över i:et och stärka både varumärket och trivseln.

Heminredning & utbyggnad 

Hjälp med kök, färgsättning,   badrum, vardagsrum, och utbyggnad.

Inredningskonsultation för inspiration och stöd för ett rum eller en helhet. 


"Jentzen Arkitektkontor skapar vackra och funktionella inredningar för att inspirera till ett enklare och härligare liv."

Erfarenheter

Anpassning av kontoret

Känner ni er lite osäkra på hur ni ska göra inför återkomsten till kontoret? Vill ni anpassa era lokaler för de nya förutsättningarna men vet inte hur? Hur kan ni dra nytta av det nya så att det blir bättre för alla?

Jentzen Arkitektkontor hjälper er gärna att bena ut det hela och stötta er i processen att få en arbetsmiljö som är inspirerande, effektiv och härlig och som tar hänsyn till allt det nya som uppkommit. Tillsammans hjälps vi åt att göra det som är bäst för just ert företag och era medarbetare.

 

Lorem ipsum dolor sit

Incidunt et vero consequatur laboriosam asperiores tenetur nihil saepe

Rekommendationer

Andreas Jansson

Ansvarig

Vi är otroligt nöjda med Kristina och hennes arbete. Hon har varit lyhörd genom hela processen och kommit med fantastiska idéer. Vi är supernöjda!

Madeléne Matsson

VD

Vi är mycket nöjda med resultatet av Kristinas arbete och kan starkt rekommendera er att anlita hennes tjänster.

 
Hanna Persson

Projektledare, coach

Kristina är fantastisk. Vi hade ett härligt samarbete och tät kontakt under nästan ett års tid. Resultatet blev otroligt! Jag kan starkt rekommendera Kristina.

Danny Runberg

Ansvarig

Lokalerna har fått ett otroligt lyft. Alla är jättenöjda. Trivseln och gemenskapen har ökat väldigt mycket. Kan absolut rekommendera Kristina och hennes arbete.

Här får du checklista med 7 steg för återgång till kontoret

Ni får hjälp med frågor att diskutera för att hitta det som är rätt för ert företag och medarbetarna. 

Bakom Jentzen Arkitektkontor

KRISTINA JENTZEN - MIN BERÄTTELSE

Under uppväxten påverkades jag mycket av miljöerna jag vistades i. Jag kunde må bättre eller sämre beroende på hur omgivningen såg ut. Hemifrån var jag van vid omsorg om färgsättning, detaljer och funktioner. Hos klasskompisar insåg jag att det jag sett som naturligt inte är lika självklart för alla.

Ända sedan jag som liten lekte och byggde mysiga kojor i skogen, gjorde attraktiva skyltfönster som dekoratör och nu skapar funktionella och fina lokaler så har det rumsliga och trivsamma varit ledstjärnor. Nu vill jag hjälpa människor och företag att ha glädjen av stödjande och positiva miljöer.

Efter utbildningen på Konstfack i 5 år arbetade jag med att skapa...

Hur Jentzen Arkitektkontor arbetar med inredningsprojekt

 

Arbetsmiljö

Jag tar hand om dina anställdas arbetsmiljö och skapar bättre ergonomi, ljus och akustik medan jag fokuserar på att underlätta ett effektivare sätt att arbeta.

Funktion

Baserat på research och analys fokuserar jag mycket på funktion. Det är en av de viktigaste sakerna när jag arbetar med en inredning och är grunden för planritningar, koncept, möbler och materialval.

 

Trivsel

Jag gör mitt bästa för att skapa arbetsmiljöer som är vackra och trevliga så att ni får nöjdare medarbetare och kunder som trivs med den nya inredningen. Mitt mål är att de aldrig vill åka hem!

Varumärke

I mitt arbete med inredningsdesign lyfter jag fram era värderingar, visioner och ert varumärke för att skapa en arbetsmiljö som utstrålar ert företags själ.

Process

Arbetet baseras på möten, undersökningar och intervjuer. Detta kommer att ligga till grund för alla förslag och beslut tillsammans med vad som framgår av visioner och behov under projektet. I ett senare skede produceras ritningar och dokument som blir grunden för upphandling och konstruktion.

Säkerhet

Ni kan känna er helt säkra med de förslag som presenteras. De är alla baserade på våra samtal, möten och undersökningar. Jag är med dig hela vägen under processen och era ord är alltid de som väger tyngst. Jentzen Arkitektkontor har också konsultförsäkring hos Trygg Hansa och följer lagar och förordningar.

 

Konsultgrupp

Vid behov samarbetas det med flera kompetenser som arkitekter, andra inredningsarkitekter, grafiska formgivare, transformationscoacher, ljusdesigners och projektledare etc. Baserat på varje projekt fattas ett beslut om det är relevant att koppla ihop dessa kompetenser.

Resultat

Resultatet av en inredning är ofta ökad trivsel, funktionellare lokaler som stödjer företagets verksamhet, effektivare arbetssätt, bättre akustik och ergonomi, starkare varumärke och på grund av allt detta nöjdare kunder och medarbetare. Följden blir ofta även ökad lönsamhet.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam porttitor augue a turpis porttitor maximus. Nulla luctus elementum felis, sit amet condimentum lectus rutrum eget.

Jentzen Arkitektkontor tror på

genuinitet, passion, omsorg, helhet och kvalité

Välkommen till
Jentzen Arkitektkontor!

Att driva företag kan vara en av de mest spännande och utmanande resorna man kan göra. För att fortsätta växa är det viktigt att investera i sina medarbetare och kunder och ge dem de bästa förutsättningar de kan få. Ett exempel på detta är genom effektiva och inspirerande miljöer. I dessa tider mer än någonsin.

Ju mer ni fokuserar på utveckling och uppmuntran desto mer får ni tillbaka. Hur kan era lokaler anpassas för att stimulera och stödja de nya förutsättningarna för arbetsmiljön och era medarbetare?

Jentzen Arkitektkontor älskar att hjälpa företag stärka sina verksamheter och varumärken med hjälp av genomarbetad inredning för t.ex. kontor och arbetsplatser och är glad att få hjälpa er på vägen att inreda och skapa ert framtida kontor och arbetsplats.

Kristina Jentzen, ägare och inredningsarkitekt, arkitekt SIR

Stockholm och Söderort

prev next